TRIST, VÅTT OG GRÅTT

Det er en regnfull fredag her i California. Sitter på skolen og vurderer å stikke hjem for å lese videre der. Kan informere om at detoxen sprakk da jeg fant sombreros (!!) på skolen, og at jeg har til gode å klare meg lengre enn en dag. Pytt sann! Hadde nettopp retorikk, mitt hatfag #1! Mange av de som er i klassen vil jobbe innenfor broadcasting (nyheter, radio, etc) så jeg kommer rimelig til kort da det verste jeg vet er å snakke i plenum. Folk er helt ville her, de ELSKER å høre sin egen stemme! 

(Bildet nest nederst er av skolens bibliotek. Det er helt gigantisk!)

Dette innlegget ble publisert i Meg og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til TRIST, VÅTT OG GRÅTT

  1. jorunn87 sier:

    Nei for en søt liten kar på bilde 3 der…
    Det er noe av det beste jeg vet med England, parkene er så rike på dyreliv… (Eller var, etter jeg flyttet har jeg ikke sett like mange, den parken jeg gikk igjennom før kunne vise meg sikkert fem ekorn bare på få minutter, der jeg går nå er det mer fotball og skating… Kjipt.. )

    Skal nok se du klarer å spise sunnere… Jeg har en godtelov som gjør at jeg kun har lov å spise godteri og drikke brus i helgene, fra fredag til søndag er det lov. Når kroppen ble vant til å ikke få sukker HVER dag så var jo ikke behovet så stort lengre heller, så når helgene kommer hender det rett som det er at jeg glemmer å spise godteri eller drikke brus helt frem til søndag. Hehe.. Det kan du prøve 😉

  2. hildelarsen sier:

    takk det skal jeg prøve ut!:) men viljestyrken er svært svak.

    hehe, de er ikke så veldig søte de ekornene som er her. de er så utrolig aggressive!!

  3. hildelarsen sier:

    jorunn: hvordan kommer man inn igjen på bloggen din? hver gang jeg prøver får jeg at den er merket privat..

Legg igjen en kommentar