SUPER BOWL

Etter dagen i dag er konklusjonen min at amerikansk fotball ikke er, og aldri kan bli, min «cup of tea»!
Jeg og venninnen min (som også er norsk) satt der som to levende spørsmålstegn, mens verten vår prøvde å forklare oss reglene, men til ingen nytte. Makan til meningsløs sport skal man lete lenge etter! Og det er jo reklamepause hvert andre minutt. Det store høydepunktet for oss var all grillmaten, ølet og godteriet som ble servert, i tillegg til reklamene og pauseinnslaget med Black Eyed Peas. I midten av tredje periode (av hvor mange?) takket vi for oss og stakk på Starbucks istedenfor. Men det var en utrolig hyggelig aften selv om jeg alt i alt klarte å konsentrere meg om kampen i toppen ti minutter!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar