Halvveis til Malibu og tilbake igjen

Ja, det var så langt vi kom. Jeg og K hadde planlagt en heldag i Malibu, samt litt shopping i Santa Monica (ikke til meg, det skal nevnes..) Men jeg er så lei av å bruke halve dagen på å komme meg steder, så jeg sa rett og slett stopp etter en liten stund. Så istedenfor tuslet vi litt i området, og jeg lekte stylist og pengepoliti, mens K shoppet! De siste dagene har det vært varmt og shorts-vær, så det var skikkelig godt og bare rusle litt rundt uten noe mål og mening. Jeg fikk kjøpt meg solbriller på Forever21 til 30 kroner, så jeg var godt fornøyd med den lille utflukten vår.

 

Dette innlegget ble publisert i Generelt, Meg og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Halvveis til Malibu og tilbake igjen

  1. Elise sier:

    Så koslig 🙂 Herlig at dere kan gå i sommerklær nå, gleder meg til det blir skikkelig sommer her også! Kjempefine solbriller.

  2. rebekka sier:

    Kjempekule sol briller! Tror jeg må ta meg en shoppingrunde snart -lykke til videre med bloggen – veldig kul ! ❤

    Tror jeg kommer til å lese denne oftere

Legg igjen en kommentar