Oppdatering

Har vært litt dårlig til og oppdatere om dagen, men fikk besøk i helgen, så har vært veldig lite hjemme ettersom jeg har en del skole og jobb i tillegg. På fredag var vi ute en hel gjeng, på lørdag leide vi beachcruiser i Santa Monica og syklet i flere timer på strandpromenaden, og i går så vi Shutters Island. Skummel! I dag har jeg bare vært på jobb hele dagen og i morgen skal jeg være på skolen i 13 timer. Yes! Skal prøve å svare på spørsmålene når jeg kommer hjem i morgen. Nå må jeg sove!

Dette innlegget ble publisert i Generelt, Meg og merket med , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Oppdatering

  1. Elise sier:

    Oi, skole i 13 timer! Blir sikkert litt slitsomt. Gleder meg til svarene 😀

  2. Hege Susanne sier:

    Så spennende blogg du har, misunner deg som bor der borte! Denne bloggen kommer jeg innom igjen 🙂 Kos deg masse!

    Her i Norge (Fredrikstad) har det faktisk snødd i dag… Så nyt været i Hollywood 😀 Hi hi…

  3. Jia sier:

    Hej!
    Hitta precis till din blogg! Shit vad kul att bo i L.A:-)
    Vad är dina planer efter studierna?

  4. Malin sier:

    Wow, jeg oppdaget nettopp bloggen din, og jeg er offisielt en fan, hehe. Min drøm har lenge vært å kunne dra til Hollywood en dag, så det skal bli spennende å følge med på bloggen din fremover! 🙂

Legg igjen en kommentar