Dagen i dag

Ble tilbrakt i Santa Monica. Først hadde jeg filmleksjon, der vi så All About Eve fra 1950. Anbefales! Deretter stakk jeg til Third Street Promenade for å spise middag med min Taiwanske venninne, og det var kjempe kos og se henne igjen. Ble selvfølgelig hamburger og pommes frites, så ikke akkurat noe nytt på den fronten. Mens vi stod og snakket tuslet hun ene fra Norske Hollywoodfruer forbi (hun med hunden). Ikke akkurat den mest innholdsrike dagen. Akkurat nå gleder jeg meg bare til helg!!

Dette innlegget ble publisert i Generelt, Meg og merket med , , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Dagen i dag

  1. Elise sier:

    Haha, ser for meg hun fra Hollywoodfruene nå.. hun er litt spesiell ;p Høres ut som du hadde en fin dag!

    • hildelarsen sier:

      hun så veldig uskyldig og søt ut der hun gikk med hunden sin!:) har bare sett første episoden, men hørte at det ble litt verre den andre episoden med hun fæle tynne..

  2. Jorunn sier:

    Så fantastisk det må være å studere i Usa , jeg har så lyst å oppleve USA jeg, men jeg jeg skal ikke dra dit før jeg har penger. Studenttilværelsen gir ikke så mye i lommeboken.. Hehe…

  3. Guro :) sier:

    fin blogg jeg har spørsmålsrunde! 🙂 gå inn på linken under, vis du gidder og skrive spørsmål setter jeg stor pris på det ! 🙂

    http://guuroos.blogg.no/1271078504_sprrerunde.html

Legg igjen en kommentar