Til Mamma og Pappa

Jeg fikk bare to feil og 94% score på statistikken!! Fløy nettopp hjem på en sky fra skolen (ønsketenking fra min side, buss nummer 2 gikk ikke før 50 minutter etter at jeg hoppet av buss nummer 1, så endte opp med å ta taxi hjem..) Så mamma og pappa -send mer (taxi)penger!! Det er lov og prøve seg når man har så gode nyheter? Nei, nå er jeg virkelig så lettet og glad. A på midtermen i statistikk hadde jeg virkelig aldri drømt om. Jeg suger jo i all annen matte! Dessuten ble verdens beste lillebror kåret til banens beste spiller mot Vålerenga, så jeg har gått rundt og vært tidenes mest stolte storesøster i hele dag!

Var forresten skikkelig drama på skolen i dag tidlig . Læreren holder foredrag om ditten og datten, da vi plustelig hører en jente som klikker på en annen jente utenfor klasserommet. Skikkelig lurveleven var det, hylte og skrek (jeg var rimelig redd..)! Læreren måtte tilkalle politiet og løp ut. Catfight!

Dette innlegget ble publisert i Meg, Skole og merket med , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar