Hilde prøver ting hun (virkelig) ikke kan

Jeg har alltid sagt til meg selv at jeg må bli flinkere til å presse meg selv til ting jeg ikke er så glad i (men har vært veldig dårlig til å følge det opp). Da jeg var 10 år, var jeg den jenta som var tatt ut på skolelaget i stafett, men som trakk seg 10 minutter før stafetten på grunn av «overtramp». Jeg hater virkelig uønsket oppmerksomhet, og kameraer + Hilde går ikke særlig godt sammen. Men da jeg fikk melding av en kompis som jobber innenfor tv-bransjen med spørsmål om jeg ville hjelpe til med en produksjon han driver med, tenkte jeg «hvorfor ikke?» Så i dag trappet jeg opp på Santa Monica Beach, klar for å gi meg i kast med min nye karriere som skuespiller. Produksjonen omhandler Lisa Stokke, verdens søteste dame, og hennes vei til Hollywood. Så nå må dere skru på NRK fra 4.april, og se etter en jente som går på stranden samt spiller fresbee. Og mamma og pappa, jeg hater ikke lenger NRK og lisenspengene vi må betale, jeg fikk nemlig betalt! Så nå liker jeg å kalle meg selv en hardtarbeidende skuespillerinne. Jeg har allerede tilbudt meg selv til R som «video hoe» i en av hans musikkvideoer, men fikk heller lunken (les kald) respons! Alt i alt så hadde jeg en fantastisk morsom ettermiddag og møtte hyggelige mennesker! Var litt lei L.A før i dag, men nå er jeg «back on track»! I morgen har jeg første dag på internshipet mitt, så det kiler litt i magen akkurat nå.

http://www.flickr.com/photos/autowitch/4272852/»><a

Dette innlegget ble publisert i Meg og merket med , , . Bokmerk permalenken.

5 svar til Hilde prøver ting hun (virkelig) ikke kan

  1. Elise sier:

    Så spennende, skal prøve og huske å se på NRK da 🙂 Lykke til med intershipet, blir sikker skikkelig bra!

  2. hildelarsen sier:

    tusen takk! det får gå som det går!:) skal bare være der 4 timer første dagen, så det er jo perfekt!

  3. Elise sier:

    Høres bra ut 😀

  4. Henriette sier:

    Hilde, denne Lisa, kan det være Liza Stokke? Som har jobbet i nyhetene i TVNorge før??

    • hildelarsen sier:

      hei snuppelupp!:) nei, det er hun som jobber med musicals i london. hun var blant annet den første som var med i mamma mia i sin tid. kanskje det ikke er stokke hun heter? hehe, jeg er ikke alltid helt med..

Legg igjen en kommentar